Print Deel dit jacht

Hunter 38


VRAAGPRIJS
Sold to Portugal
BOUWJAAR
2008
AFMETINGEN
11.63 x 3.94 x 1.98
BOUWMATERIAAL
Polyester
LIGPLAATS
Verkoophaven
Dit jacht is gekeurd; keuringskosten koper € 314.00
Hunter 38 indelingstekening

Algemeen

Bouwjaar

2008 

Afmetingen

11.63m x 3.94m x 1.98m 

Bouwer casco

Hunter marine, usa 

Bouwnummer

US-HUN38348F809 

Ontwerper

Glenn henderson 

Spantvorm

Rondspant 

Kielsoort

Vinkiel 

Bouwmateriaal

Polyester 

Waterverplaatsing

Ca. 7.832 ton 

Ballast

Ca. 2975 kg 

Afbouw casco

Werf 

Betimmering

Teak 

Uitvoering dek

Polyester 

Materiaal kajuitopbouw

Polyester 

Gesloten stuurhuis

Aantal hutten

3 (inclusief salon) 

Aantal kooien

Doorvaarthoogte

Ca. 1.0 meter 

Stahoogte vooronder

Ca. 1.90 meter 

Stahoogte salon

Ca. 1.95 meter 

Stahoogte achterkajuit

Ca. 1.90 meter 

Materiaal ramen

Perspex 

Besturing

Stuurwiel 

MOTOR

Merk en type

Yanmar 3JH4E

Bouwjaar

2008

Vermogen

40 pk (29 kw) 

Brandstof

Diesel 

Verbruik

Ca. 3 liter per uur 

Overbrenging

Keerkoppeling 

Koeling

Indirect 

Brandstoftanks

Inhoud tanks

Ca. 132 liter 

Toerenteller

Urenteller

Oliedrukmeter

Temperatuurmeter

Boegschroef

Hekschroef

TUIGAGE

Tuigage type

Sloep 

Materiaal rondhouten

Aluminium 

Materiaal beslag

R.v.s. 

Materiaal verstaging

R.v.s. 

Materiaal zeilen

Dacron 

Grootzeil

 Jaar: 2008Conventioneel grootzeil 

Overige zeilen

 Jaar: 2008Genua 

Reefinstallatie

Rolreef, maindropsystem 

Spinnakerboom

Dekzeilen

Sprayhood, kuiptent, bimini 

Lieren

4x lewmaar waarvan 1x elektrische 

ELECTRA

Spanning

12 volt 

Walstroom

220 volt 

Acculader

Aggregaat

Voltmeter

Amperemeter

Omvormer

Opmerkingen

Zonnepanelen 

APPARATUUR

Kompas

Echolood

Raymarine st60 

Log

Raymarine st60 

Windset

Raymarine st60 

Marifoon

Raymarine 240e  

Radio

Bose 

Cd-speler

Bose 

Zelfstuurinrichting

Windvaanbesturing 

Autopilot

Raymarine st7002 

Radar

Raymarine 

GPS

vai Raymarine C80 

Kaartplotter

Raymarine c80  

TV

GAS EN WATER

Watertanks

Inhoud watertanks

Ca. 280 liter 

Watersysteem

Electrisch 

Warmwatersysteem

Boiler 

Douche binnen

Toilet

Vuilwatertank

+, 129 liter 

Koelkast

Gasbun

Kooktoestel pitten

2-pits 

Kooktoestel brandstof

Gas 

Oven

Verwarming

Webasto 

Verwarming brandstof

Diesel 

Opmerkingen

Freezer 

BUITENOM

Tweede stuurstand

Preekstoel materiaal

R.v.s. 

Zeereling

R.v.s. 

Ankerlier

Electrisch 

Zwemplateau

Geintegreerd 

Zwemtrap

R.v.s. 

Anker

Ankerketting

B.T.W. EN TEBOEKSTELLING

B.T.W.

Aantoonbaar betaald 

Teboekgesteld

Niet geregistreerd 

Gekeurd

Ja 

CONDITIEKEURING

Dit jacht is op 11-04-2018 door een Expert Pleziervaartuigen gekeurd. Bij deze jachtinspectie is het jacht beoordeeld op diverse onderdelen:

  • onderwaterschip
  • bovenwaterschip
  • dek, opbouw en kuip
  • tuigage
  • romp binnenzijde
  • constructie
  • interieur
  • elektrische installatie
  • inbouw gasinstallatie
  • stuurwerk
  • motorinbouw
  • proefvaart
  • inventaris/apparatuur

CONCLUSIE JACHTINSPECTIE
De uitgevoerde keuring van dit jacht heeft op dat moment geresulteerd in de volgende (eind)beoordeling:

Algemene staat

Ruim voldoende 

Voor het opvragen van het keuringsrapport in PDF-formaat klik hier

INTERVIEW VERKOPER

Waarom wordt het schip verkocht?

Verhuizing naar Canada 

Wat is het vaargebied?

IJsselmeer, Waddenzee, Noordzee 

De hoeveelste eigenaar van het schip bent u en sinds wanneer?

1e, 2008 

Is het schip schadevrij geweest?

Ja 

Wat kunt u vertellen over de vaar-/zeileigenschappen?

Redelijk snelle toerzeiler met veel comfort, kan desondanks verassend hoog aan de wind zeilen. 

Is er aantoonbaar onderhoud gepleegd, d.m.v. facturen e.d.?

Ja. 

Heeft het schip regelmatig op de wal gestaan?

Ja, om de 3 jaar. 

Wat is de bootnaam en de (speciale) betekenis van deze bootnaam?

l"Entropist. Entropie (o.a. in meteorologie=thermo-dynamica): een maat voor de wanorde van het systeem. 

Overige opmerkingen/bijzonderheden:

Boot initiëel gereed gemaakt voor rondje Atlantic, door externe omstandigheden helaas niet verwezenlijkt.